Ogłoszenie

Tytuł

Dostawa materiałów z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Termin i sposób składania ofert

2021-10-21 12:00
Składanie ofert następuje za pośrednictwem Formularza
do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP
i udostępnionego na miniPortal pod adresem internetowym:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

Numer ID postępowania wygenerowany przez miniPortal

02ff2939-4b20-4216-9f97-9e27bfae7ac8

Link do postępowania wygenerowany na stronie miniPortal

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/02ff2939-4b20-4216-9f97-9e27bfae7ac8

Termin otwarcia ofert

2021-10-21 12:30
Z uwagi, że otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego (miniPortal) w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w wyżej podanym terminie otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.

Tryb postępowania

Tryb podstawowy bez negocjacji

Rodzaj zamówienia

Dostawa

Plik ogłoszenie o zamównieniu/zmian ogłoszenia o zamówieniu

Opublikowane w BZP ogłoszenie o zamówieniu

Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - dokument bez załączników

Załączniki SWZ

Załącznik nr 1 SIWZ (Klauzula informacyjna RODO)
Załącznik 2A SWZ - OPZ dla Zadania nr 1
Załącznik 2B SWZ - OPZ dla Zadania nr 2
Załącznik nr 3 SWZ - Oświadczenie Wykonawcy (wzór) wymagane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP
Załącznik nr 4 SWZ - Formularz ofertowy
Załącznik nr 5 SWZ - Wzór Umowy
Załącznik nr 6 SWZ - Link do niniejszego postępowania oraz wygenerowany w miniPortalu numer ID niniejszego postępowania

Zapytania/wyjaśnienia/modyfikacje SWZ

Kwota brutto jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamównienia z postępowania (ujawniana w trybie art. 222 ust. 4 ustawy PZP najpóźniej przed otwarciem ofert)

Ujawniona stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia (łącznie dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2) wynosi 44 226,58 zł (brutto), z czego kwota w wysokości: 1) 39 856,58 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 1 (dostawa teczek do dyplomów, dyplomów indywidualnych, listowników, zaproszeń oraz materiałów reklamowych na potrzeby Działu ds. Studenckich); 2) 4 370,00 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 2 (dostawa (druk) katalogów z nadanymi numerami ISBN na potrzeby Katedry Architektury Wnętrz Wydziału Architektury).

Inne informacje z postępowania

Informacje z otwarcia ofert

Informacja z otwarcia ofert

Informacje o wyniku postępowania

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej