Ogłoszenie

Tytuł

Dostawa materiałów z dedykowaną treścią na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Termin i sposób składania ofert

2022-08-11 10:00
Składanie ofert następuje za pośrednictwem Formularza
do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP
i udostępnionego na miniPortal pod adresem internetowym:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

Numer ID postępowania wygenerowany przez miniPortal

a933c3b0-dd2e-46b2-a592-421820ccf209

Link do postępowania wygenerowany na stronie miniPortal

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a933c3b0-dd2e-46b2-a592-421820ccf209

Termin otwarcia ofert

2022-08-11 10:30
Z uwagi, że otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego (miniPortal) w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w wyżej podanym terminie otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.

Tryb postępowania

Tryb podstawowy bez negocjacji

Rodzaj zamówienia

Dostawa

Plik ogłoszenie o zamównieniu/zmian ogłoszenia o zamówieniu

Opublikowane ogłoszenie o zamówieniu (BZP)

Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)

Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) - dokument bez załączników

Załączniki SWZ

Załącznik nr 1: Klauzula Informacyjna RODO
Załącznik nr 2A: OPZ dla Zadania nr 1
Załącznik nr 2C: OPZ dla Zadania nr 3
Załącznik nr 2D: OPZ dla Zadania nr 4
Załącznik nr 2E: OPZ dla Zadania nr 5
Załącznik nr 3: Oświadczenie Wykonawcy (wzór) wymagane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP
Załącznik nr 4: Formularz ofertowy
Załącznik nr 5: Wzór Umowy
Załącznik nr 6: Link do niniejszego postępowania oraz wygenerowany w miniPortalu numer ID niniejszego postępowania
Załącznik nr 2B SWZ: OPZ dla Zadania nr 2, wersja nowa, uwzględniająca modyfikację SWZ z dnia 05.08.2022 r.

Zapytania/wyjaśnienia/modyfikacje SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje SWZ z dnia 05.08.2022 r.

Kwota brutto jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamównienia z postępowania (ujawniana w trybie art. 222 ust. 4 ustawy PZP najpóźniej przed otwarciem ofert)

81 091 zł (brutto), z czego kwota w wysokości: 1) 20 000 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 1, tj. dostawa (druk na nośniku papierowym) informatora dla kandydatów na studia na rok akademicki na potrzeby Biura Promocji; 2) 40 000 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 2, tj. dostawa (nadruk na nośnikach innych niż papier) różnych gadżetów na potrzeby Biura Promocji; 3) 2 091,00 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 3, tj. dostawa (druk na nośniku papierowym) broszury pn. „Regulamin studiów” na potrzeby Działu Kształcenia; 4) 3 309,39 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 4, tj. dostawa (druk na nośniku papierowym) teczek listowników i zaproszeń na potrzeby Działu ds. Studenckich 5) 15 690,61 zł - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 5, tj. się dostawa (nadruk na nośnikach innych niż papier) różnych gadżetów na potrzeby na potrzeby na potrzeby Działu ds. Studenckich

Inne informacje z postępowania

Informacje z otwarcia ofert

Informacja z otwarcia ofert

Informacje o wyniku postępowania

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w częściach (Zadaniach) nr 1, 3 i 5
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w części dotyczącej Zadania nr 2
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w części dotyczącej Zadania nr 4
Zawiadomienie o ponownym (dokonywanym w trybie art. 263 ustawy PZP) wyborze oferty najkorzystniejszej w części dotyczącej Zadania nr 2