Szczecin: Roboty remontowe w Domach Studenckich Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: ZAD I - Remont DS 3 przy al. Piastów 26; ZAD II - Remont DS 4 przy ul. Szwoleżerów 1/ 2; ZAD III - Remont DS 5 przy al. Piastów 24; ZAD IV - Remont DS ARKONA przy ul. Chopina 61
Numer ogłoszenia: 150315 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w Domach Studenckich Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: ZAD I - Remont DS 3 przy al. Piastów 26; ZAD II - Remont DS 4 przy ul. Szwoleżerów 1/ 2; ZAD III - Remont DS 5 przy al. Piastów 24; ZAD IV - Remont DS ARKONA przy ul. Chopina 61.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD I - przebudowa i zmiany sposobu użytkowania pomieszczenia sali klubowej w Domu studenckim nr 3 na pokój studencki z łazienką i pomieszczenia gospodarcze; roboty budowlane wyburzeniowe; ścianki działowe z płyt gk, zabudowa szachtów instalacyjnych; montaż armatury łazienkowej; ściany i sufity: uzupełnienie tynków, szpachlowanie, malowanie; ułożenie glazury na ścianach; montaż drzwi wejściowych do pokoju i łazienki; Roboty sanitarne -instalacja wodna, kanalizacyjna, instalacja c.o., instalacja mechaniczna wyciągowa w łazienkach; Roboty elektryczne: zmiany w instalacji elektrycznej. ZAD II, III, IV - Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne: tynki wewnętrzne; malowanie ścian i sufitów , malowanie stolarki drzwiowej i okiennej, malowanie rur gazowych, grzejników; wymiana glazury na ścianach; usunięcie zacieków na ścianach; osadzenie kratek wentylacyjnych; wymiana części brodzików; ZAD III -tynki wewnętrzne; wymiana skrzydeł drzwi płytowych;malowanie ścian i sufitów, malowanie stolarki drzwiowej i okiennej, wymiana skrzydeł drzwiowych; malowanie korytarza; wymiana wykładziny na parterze, uzupełnienie posadzki cementowej;posadzki z wykładziny PCV homogenicznej; remont wc portierów; wymiana lub uzupełnienie płytek w posadzkach; remont holu głównego; remont wózkowni; wymiana okien drewnianych; sufity podwieszone; posadzki z płytek z kamienia sztucznego; licowanie ścian płytkami z kamienia sztucznego. Roboty sanitarne: instalacja wod.-kan; armatura sanitarna. Roboty elektryczne: remont instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i wymiana opraw oświetleniowych na korytarzu; tablica bezpiecznikowa w pomieszczeniu konserwatora i zasilania kuchni; tablica rozdzielcza na korytarzu (tablica oświetleniowa); osprzęt; zabezpieczenia. ZAD IV -remont kuchni, pokojów studenckich i palarni: przygotowanie powierzchni, malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków; pomieszczenie magazynowe w piwnicy: wykucie ościeżnic stalowych; wykucie otworu drzwiowego, wykonanie przesklepień; tynki wewnętrzne, malowanie; drzwi pelne z kształtowników z wysokoudarowego PCW- wewnętrzne; uzupełnienie ścianek z cegieł, ścianki działowe z płyt gk; montaż naświetli okiennych piwnicznych, licowanie ścian płytkami; Roboty elektryczne: montaż 2 układów pomiarowych (podliczników), instalacja elektryczna w w.c.; instalacja monitoringu;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wymaganego wadium wynosi: dla ZAD I - 1 300 zł , dla ZAD II - 1 300 zł, dla ZAD III- 5 000 zł, dla ZAD IV - 1 500 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a)braki lub wady w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy ujawnione po zawarciu umowy i w trakcie realizacji zamówienia, b)obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią, c)wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, d)zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, e)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót (np. robót dodatkowych), f)inne niż wskazane w ust. a-d) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości, g)aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia. 2.Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Techniczny ZUT w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pokój 415 - IV piętro (Budynek Jednostek Międzywydziałowych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna ZUT w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pokój 119 -I piętro (Budynek Rektoratu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie