Szczecin: Roboty remontowe na Wydziale Kształtowania Środowiska i Rolnictwa przy ul. Słowackiego 17 Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: ZAD I - Remont pomieszczeń nr 301, 304, klatki schodowej Katedry Gospodarki Wodnej oraz pomieszczenia 02 Pracowni Przechowalnictwa i Przetwórstwa, ZAD II - Remont pomieszczeń laboratorium nr 0166 Zakładu Ogrodnictwa, ZAD III - Remont dachu
Numer ogłoszenia: 186693 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe na Wydziale Kształtowania Środowiska i Rolnictwa przy ul. Słowackiego 17 Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: ZAD I - Remont pomieszczeń nr 301, 304, klatki schodowej Katedry Gospodarki Wodnej oraz pomieszczenia 02 Pracowni Przechowalnictwa i Przetwórstwa, ZAD II - Remont pomieszczeń laboratorium nr 0166 Zakładu Ogrodnictwa, ZAD III - Remont dachu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD I - Odbicie tynków wewnętrznych, odgrzybienie, tynki wewnętrzne, gruntowanie podłoży, gładzie wewnętrzne, malowanie ścian farbami emulsyjnymi, obsadzenie kratek wentylacyjnych, malowanie stolarki drzwiowej i szafek, malowanie grzejników, rur wodociągowych i gazowych; wymiana instalacji elektrycznej. ZAD II - wykucie ościeżnic drewnianych i stalowych,rozebranie ścisn, filarów i kolumn, tynki wewnętrzne, gruntowanie podłoży, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi, malowanie farba olejna stolarki drzwiowej, ścianek, szafek, parapetów, grzejników; obudowa słupów płytami gk; posadzki z wykładziny PCV homogenicznej. Roboty sanitarne. Wymiana instalacji elektrycznej. ZAD III - Roboty dachowe: rozebranie obróbek murów ogniowych, odcięcie zniszczonych daszków, przemurowanie kominów z cegieł, uzupełnienie tynków zewnętrznych, naprawa pęknięć czapek kominowych, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną, wykonanie przepustów wodnych z blachy ocynkowanej, naprawa rynien,uzupełnienie obróbek blacharskich, montaż w miejscu wpustów siatek ochronnych zdejmowanych. Remont instalacji odgromowej, wymiana wentylatorów dachowych, wymiana linii zasilających prowadzonych w rurach instalacyjnych, skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe, pomiary obwodów elektrycznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium dla ZAD III w wysokości 1 500 zł. Forma i sposób wniesienia wadium określone zostały w dziale VI SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a)braki lub wady w dokumentach budowy ujawnione po zawarciu umowy i w trakcie realizacji zamówienia, b)obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią, c)wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, d)zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, e)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót (np. robót dodatkowych), f)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych dla ZAD III. g)inne niż wskazane w ust. a-e) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości, h)aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia. 2.Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Techniczny ZUT w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pok. 415 IVp. (Budynek Jednostem Międzywydziałowych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna ZUT w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17; pok. 119 Ip. Budynek Rektoratu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAD I - Remont pomieszczeń nr 301,304, klatki schodowej Katedry Gospodarki Wodnej oraz pomieszczenia 02 Pracowni Przechowalnictwa oraz Przetwórstwa.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAD II - Remont pomieszczeń laboratorium nr 0166 Zakładu Ogrodnictwa.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAD III - Remont dachu.