Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.zut.edu.pl/


Szczecin: Studium Wychowania Fizycznego i Sportu przy ul. Tenisowej 33 w Szczecinie: ZADANIE I Remont podjazdu i wejścia do budynku hali sportowej oraz remont łazienki na parterze obiektu w celu przystosowania obiektu dla studentów niepełnosprawnych; ZADANIE II Remont nawierzchni dojścia dla studentów niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 312134 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Studium Wychowania Fizycznego i Sportu przy ul. Tenisowej 33 w Szczecinie: ZADANIE I Remont podjazdu i wejścia do budynku hali sportowej oraz remont łazienki na parterze obiektu w celu przystosowania obiektu dla studentów niepełnosprawnych; ZADANIE II Remont nawierzchni dojścia dla studentów niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont Studium Wychowania Fizycznego i Sportu przy ul. Tenisowej 33 w Szczecinie: ZADANIE I Remont podjazdu i wejścia do budynku hali sportowej oraz remont łazienki na parterze obiektu w celu przystosowania obiektu dla studentów niepełnosprawnych; ZADANIE II Remont nawierzchni dojścia dla studentów niepełnosprawnych Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych oraz remont podestu wejsciowego do hali sportowej wraz z remontem łazienki na parterze obiektu z przeznaczeniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku przy ul.Tenisowej 33 w Szczecinie 1. PRACE BUDOWLANE PODJAZDU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH a. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych (istniejące stopnie do b. likwidacji) oraz skucie wierzchniej warstwy betonu na istniejącym podeście c. Nawierzchnie z płyt żelbetowych pełnych d. Wywiezienie i utylizacja gruzu z terenu rozbiórki e. Deskowanie konstrukcji betonowej lub żelbetowej schodów prostych f. Podkłady betonowe w budownictwie użyteczności publicznej g. Schody żelbetowe h. Roboty ziemne pod ławy fundamentowe i. Podkłady betonowe w budownictwie użyteczności publicznej j. Przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji monolitycznych budowli k. Ściany żelbetowe proste l. Izolacje pionowe ścian fundamentowych masa izolacyjna m. Posadzka podjazdu z grepsu szkliwionego, płytki n. Układanie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych 2. BALUSTRADY I PORECZE STALOWE a. Balustrada zewnętrzna z kształtowników ze stali zwykłej malowanej proszkowo b. Poręcz zewnętrzna ze stali zwykłej 3. ŁAZIENKA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH - PRACE BUDOWLANE a. Wykucie otworów w ścianach z cegieł b. Wykonanie z wykuciem gniazd dla belek przesklepię otworów w ścianach z cegieł c. Otwory w ścianach murowanych -ułożenie nadproży prefabrykowanych strunobetonowych d. Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych. e. Rozebranie okładzin z glazury na ścianach. f. Okładziny stropów płytami gipsowo - kartonowymi g. Izolacja z wełny mineralnej pionów kanalizacyjnych z płyt układanych na sucho h. Obudowa pionów kanalizacyjnych płytami gipsowymi i. Okładziny pojedyncze z płyt gipsowo-kartonowych j. Warstwy niwelujaco-wyrównawcze cementowe k. Warstwy wyrównawcze i wygładzające l. Uszczelnienie pomieszczeni mokrych i wilgotnych (łazienki, płynna folia uszczelniająca; powierzchnie poziome m. Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych n. Ułożenie wykładzin ściennych PCV gr. 2 mm do wysokości 2, 25 odpornych na działanie wilgoci i smrodków dezynfekujacych, odporne na uszkodzenia mechaniczne, o. Trudnozapalne, kolor jasny p. Wewn.Gładzie gipsowe,dwuwarstw.Na ścianach z płyt gips q. Dwukrotne malowanie wodorozcieńczalnymi lateksowymi farbami akrylowymi ścian i sufitów r. Obsadzenie ościeżnic drewnianych regulowanych s. Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szklone t. Osłony na grzejniki wykonane z lakierowanej płyty 4. ŁAZIENKA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH - INST. WOD. - KAN. a. Demontaż urządzeń sanitarnych - umywalki, ustępu, baterii, podejścia odpływowego, wpustu żeliwnego b. Montaż podejść odpływowych, rurociągów z rur polipropylenowych, baterii umywalkowej jednouchwytowej z dwoma zaworami, ustępy z płuczka ustępowa, Umywalki dla niepełnosprawnych pojedynczej, zamontowanie porzeczy i uchwytów dla niepełnosprawnych 5.ŁAZIENKA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH - INST. ELEKTRYCZNA a.Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu na zaprawie cementowej lub gipsowej z wykonaniem ślepych otworów rzecznie, b.Montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych, c.Montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych, d. Montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych podtynkowych jednobiegunowych, e. Przycisków w puszce instalacyjnej z podłączeniem, f.Montaż naściennych czujników ruchu, g. Wentylatory kanałowe Np typu LUK 100W wtłaczane wyłącznikiem oświetlenia z opóźnieniem czasowym, h.Montaż z podłączeniem opraw sufitowych, Przewody kabelkowe, i.Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, roboty w zakresie zagospodarowania terenu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.11.11.22-6, 45.22.30.00-6, 45.45.30.00-7, 45.42.11.46-9, 45.26.24.00-5, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.40.00.00-1, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.21.00.00-6, 45.44.00.00-3, 45.11.12.91-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wymaganego wadium wynosi: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający nie wymaga przedłożenia dodatkowych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): 1. Terminy wynikające z umowy, w tym terminy rozpoczęcia lub zakończenia prac budowlanych ustalone przez Strony w trybie i na warunkach określonych w § 2 umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: 1.1. Zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych Umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia, a wykonanie zamówień objętych Umową będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych Umową; 1.2. Niezawinionej przez Wykonawcę zwłoki Zamawiającego w przystąpieniu do dokonania odbiorów, przekazaniu Wykonawcy Terenu budowy i dokumentów, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych Umową na Wykonawcę lub Zamawiającego; 1.3. Przerwania realizacji prac budowlanych przez właściwe organy administracji publicznej, bądź orzeczeniem sądu; 1.4. Niedotrzymania terminów wynikających z powodu Siły wyższej. 2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zleci wykonanie robót zamiennych lub zastosowanie materiałów zamiennych. Roboty zamienne należy rozumieć jako takie rozwiązania, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia a wprowadzają jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy bądź zamieniają prace i nakłady w danej kategorii CPV; 3. Określone w § 7 umowy Wynagrodzenie może ulec zmianie w następujących przypadkach: 3.1. Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 3.2. Zamawiający zleci wyłączenie części robót lub innych prac z zakresu umowy. 4. Niezależnie od postanowień ust. 1 ÷ 3 przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku, gdy: 4.1. Nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 4.2. Nastąpi zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 4.3. Wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 5. Dopuszczona zostanie również zmiana oznaczeń Stron oraz zmiana tekstu Umowy w zakresie niewskazanym w ust. 1 - 4, jeżeli zmiany nie będą miały wpływu na treść ustalonych w Umowie zobowiązań Stron. 6. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania Umowy, o których mowa w ust. 1- 5: 6.1. mogą zostać dokonane wyłącznie na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP; 6.2. wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez Strony w formie pisemnej aneksu do Umowy (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu). 7. Podstawa zmiany wynagrodzenia z przyczyny wskazanej w ust. 3 pkt 3.1 może nastąpić wyłącznie o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT. 8. Zmiany Umowy z przyczyn wskazanych w ust. 2 i 3 zostaną wprowadzone z uwzględnieniem postanowień ust. 9 i 10. 9. Podstawę zmiany ustalonego w Umowie Wynagrodzenia z przyczyn wskazanych w ust. 2 w zakresie dotyczącym robót budowlanych stanowią wskazane w Ofercie Wykonawcy dane do kosztorysowania, tj.: 9.1. Stawki roboczogodziny kosztorysowej;9.2. Wskaźnika kosztów pośrednich; Wskaźnika zysku; 9.4. W przypadku wystąpienia konieczności zastosowania materiałów zamiennych, ceny tych materiałów należy przyjąć wg średnich stawek Sekocenbudu za dany kwartał. 10. Podstawę zmiany ustalonego w Umowie Wynagrodzenia z przyczyn wskazanych w ust. 3 pkt 3.2 w zakresie dotyczącym robót budowlanych stanowią wskazane w Ofercie Wykonawcy dane do kosztorysowania, tj.: 10.1. Stawki roboczogodziny kosztorysowej; 10.2. Wskaźnika kosztów pośrednich; 10.3. Wskaźnika zysku; 10.4. ceny jednostkowe materiałów z kosztorysu ofertowego 11. W przypadku zmniejszenia zakresu robót określonego w SIWZ, podstawę do pomniejszenia Wynagrodzenia stanowić będzie wartość robót, o które pomniejszono zakres robót, wyliczone na podstawie cen jednostkowych kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, w Dziale Technicznym przy al. Piastów 48, IV piętro, pokój 413..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 11:30, miejsce: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelarii Głównej ZUT w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pokój 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie