Szczecin: Wykonanie dokumentacji projektowej i
kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn:
Przebudowa laboratoriów Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa w budynku głównym
przy ul. Kazimierza Królewicza 4 w Szczecinie - Zadanie 2
Numer
ogłoszenia: 65024 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O
UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36550 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa laboratoriów Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa w budynku głównym przy ul. Kazimierza Królewicza 4 w Szczecinie - Zadanie 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.wykonanie w niezbędnym zakresie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej wewnątrz obiektów wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz mapy zasadniczej do celów projektowych, 2.wykonanie koncepcji programowo - funkcjonalnej wnętrz (projekt koncepcyjny), 3.uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o warunkach zabudowy oraz wszelkich innych decyzji niezbędnych do realizacji zamierzenia inwestycyjnego, w tym m.in. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, warunków ogólnych i technicznych przyłączenia do sieci: ciepłowniczych, i elektroenergetycznej (po wykonaniu bilansu cieplnego i energetycznego). 4.wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych, projektów wykonawczych, przedmiarów robót, STWiOR oraz kosztorysów inwestorskich i WKI, wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych ekspertyz, opinii, decyzji, uzgodnień i odstępstw niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, w tym: a)wykonanie ekspertyz stanu technicznego obiektów przez rzeczoznawcę budowlanego; b)projektu technologii laboratoriów akwarystycznych; c)projektu aranżacji wnętrz wraz z kolorystyką całego obiektu; d)uzyskanie opinii rzeczoznawcy ds. p.poż. i BHP do projektu budowlanego oraz wszelkich innych opinii, decyzji, odstępstw i uzgodnień w celu uzyskania pozwolenia na budowę; e)projektu architektoniczno - konstrukcyjnego uwzględniającego projekt aranżacji wnętrz w meble (w tym laboratoryjne) wraz uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i innych dokumentów w celu uzyskania pozwolenia na budowę; f)projektu instalacji sanitarnych: instalacji wod - kan i c.o. na terenie Wydziału pomiędzy budynkami, wentylacji mechanicznej bytowej i technologicznej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz ciepła technologicznego. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić drożność i szczelność istniejących kanałów wentylacyjnych i wykorzystać je w pierwszej kolejności przy projektowaniu wentylacji mechanicznej; g)projektu instalacji elektrycznej (zasilanie fazowe oraz w wybranych pomieszczeniach trójfazowe), i teletechnicznej (telefonicznej z rozbudową centrali i komputerowej, w tym bezprzewodowej), monitoringu wizyjnego (CCTV), systemu alarmu przeciwpożarowego (SAP), kontroli dostępu KD itp. h)projektu przyłącza światłowodowego pomiędzy budynkami i)projektu zagospodarowania terenu przy budynku wraz z niezbędnymi wycinkami, nasadzeniami, drogami wewnętrznymi, parkingiem, oświetleniem terenu i ogrodzeniem; j)przedmiarów, kosztorysów inwestorskich dla całego zadania (na roboty budowlane i wyposażenie w meble laboratoryjne oraz biurowe) wraz z zestawieniem wszystkich kosztorysów oraz Wartości Kosztorysowej Inwestycji (WKI) budynku głównego oraz sali gimnastycznej. W kosztorysie inwestorskim należy również ująć pozycje uwzględniające koszty obowiązkowych przeglądów i konserwacji wykonanych instalacji i dostarczonych urządzeń przez Wykonawcę robót na okres gwarancyjny oraz wykonanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej); 5.uzyskanie prawomocnej i ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 74.00.00.00-9, 74.20.00.00-1, 74.22.00.00-7, 74.23.00.00-0, 74.22.20.00-1, 74.23.20.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 162606,00
Oferta z najniższą ceną: 162606,00 / Oferta z najwyższą ceną: 479700,00
Waluta: PLN.