Szczecin: Wykonanie dokumentacji projektowej i
kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnieniem
nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Campus Nr 2
- Zad. Nr 3 dla Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt przy ul. Janickiego
32 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 57738 - 2015; data zamieszczenia:
16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9520 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Campus Nr 2 - Zad. Nr 3 dla Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt przy ul. Janickiego 32 w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: a) inwentaryzacji budynku nr 10, mapy zasadniczej (wtórnik) wyznaczonego terenu oraz koncepcji do zatwierdzenia przez Zamawiającego; b) wykonanie dla całego zamierzenia inwestycyjnego audytu energetycznego wraz z jego aktualizacją na etapie sporządzania projektu budowlanego; c) wykonanie dokumentacji projektowej składającej się z projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót, STWiOR, wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, odstępstw i opinii; d) projektu aranżacji wnętrz budynku w uzgodnieniu z Użytkownikiem; e) projektu zagospodarowania terenu wokół obiektu, w tym zaprojektowanie pochylni i podjazdów dla osób niepełnosprawnych przy wejściach i w bliskim otoczeniu obiektu, odwodnienia i oświetlenia terenu oraz miejsc postojowych i obiektów małej architektury; f) sporządzenie kosztorysów inwestorskich wraz z zestawieniem wszystkich kosztorysów (na roboty budowlane i wyposażenie w meble biurowe), WKI; g) uzyskanie prawomocnej (ostatecznej) decyzji pozwolenia na budowę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 74.00.00.00-9, 74.20.00.00-1, 74.22.00.00-7, 74.23.00.00-0, 74.22.20.00-1, 74.23.20.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81880,00
Oferta z najniższą ceną: 81880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 547350,00
Waluta: PLN.