Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500003695-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Roboty remontowe w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki ZUT w Szczecinie przy al. Piastów 19: ZAD I - Remont sal nr 129-135 i korytarza na I piętrze; ZAD II - Montaż poręczy dla osób niepełnosprawnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612312-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul. Al. Piastów  17, 70310   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, e-mail zm@ps.pl, faks 0-91 449 4690.
Adres strony internetowej (url): www.zut.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki ZUT w Szczecinie przy al. Piastów 19: ZAD I - Remont sal nr 129-135 i korytarza na I piętrze; ZAD II - Montaż poręczy dla osób niepełnosprawnych
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Roboty budowlane - wykucie ościeżnic drewnianych, wykonanie przesklepienia otworów, ułożenie nadproży prefabrykowanych, montaż ościeżnic stalowych ze skrzydłami drzwiowymi pełnymi; odbicie starych tynków, wykonanie tynków renowacyjnych, malowanie tynków; usunięcie starej farby ze ścian, uzupełnienie tynków, gładzie gipsowe, malowanie ścian, sufitów, malowanie farbą olejną drzwi, szafek, grzejników radiatorowych, rur wodociągowych i gazowych; ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym jednowarstwowo; zerwanie posadzki z wykładziny, mechaniczne ocyklinowanie i lakierowanie posadzek z deszczułek. Roboty sanitarne - demontaż i montaż grzejników żeliwnych i grzejnika stalowego, założenie zaworów grzejnikowych, próby szczelności. Roboty elektryczne - remont instalacji elektrycznej z osprzętem instalacyjnym i oświetleniowym, demontaż tablic, montaż aparatów, próby skuteczności zerowania, pomiary natężenia oświetlenia. Wykonanie i montaż poręczy i balustrad ze stali nierdzewnej, dla osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45262500-6, 45410000-4, 45442100-8, 45453000-7, 45431100-8, 45421146-9, 45331000-9, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: ZAD I - Remont sal nr 129-135 i korytarza na I piętrze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 95121.95
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: USŁUGI WIELOBRANŻOWE EL-BUD Sebastian Pawlik
Email wykonawcy: elbud@vp.pl
Adres pocztowy: ul.Bolesława Chrobrego 20 i
Kod pocztowy: 73-108
Miejscowość: Kobylanka
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 107109.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107109.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169358.96
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: ZAD II - Montaż poręczy dla osób niepełnosprawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 34308.94
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Wiktor Kożuchowski
Email wykonawcy: pbbud@O2.pl
Adres pocztowy: ul. Szymanowskiego 13/9
Kod pocztowy: 71-416
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 43913.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43913.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82812.78
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych